Kadra

mgr Anna Kostrzak

Dyrektor Przedszkola oraz właściciel

Ukończyłam studia pedagogiczne na kierunku pedagogika o specjalności Pedagogika ogólna w Kujawsko-Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy, studia podyplomowe na kierunku Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, studia podyplomowe na kierunku Przygotowanie pedagogiczne-kwalifikacje nauczycielskie oraz studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania placówką oświatową.

Pomysł założenia językowego przedszkola zrodził się po częstych wizytach u mojego brata, który mieszkał, studiował i pracował w Wielkiej Brytanii. Jestem bardzo dumna z przedszkola, gdyż jest ono spełnieniem moich marzeń, pasją i drugim domem.

W mojej placówce ogromną wagę przywiązuję do wysokich kwalifikacji nauczycieli i zapewnieniu dzieciom jak najlepszych warunków rozwojowych. Założeniem przedszkola jest solidne przygotowanie dzieci do szkoły w obu językach: polskim i angielskim oraz otworzenie je na świat, inne języki i kultury.

Pragnę, aby nasze przedszkole było szczęśliwym, beztroskim miejscem, do którego dzieci przychodzą z radością i uśmiechem.

Bardzo lubię podróżować zwłaszcza w góry, to tam odnajduję spokój, harmonię i od czasu do czasu „ładuję baterie”. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą Igora.

mgr Karolina Gil

Dyrektor ds. pedagogicznych

Oprócz funkcji dyrektora do spraw pedagogicznych jestem nauczycielem edukacji przedszkolnej i klas 1-3. Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz edukację przedszkolną i wczesnoszkolną z językiem angielskim.

Przez 15 lat mieszkałam w Anglii, gdzie pracowałam przez większość tego czasu w angielskich przedszkolach. Od 2018 roku prężnie działam w Anglojęzycznym Niepublicznym Przedszkolu SMYKI jako nauczyciel, a od 2019 roku jako dyrektor. Jestem osobą sumienną i lubiącą nowe wyzwania, których nie brakuje mi w pracy z przedszkolakami. W domu czeka na mnie moja dwójka najukochańszych dzieciaczków, córka Julia i synek Gabriel. Kocham dzieci, a przebywanie z nimi sprawia, że mogę zapomnieć o wszystkim dookoła, mogę śmiać się z nimi, bawić i patrzeć jak się rozwijają.

Katarzyna Wasilewska-Pawlak

Nauczyciel, pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, kynoterapeuta / alpakoterapeuta.

W pracy pedagogicznej uwielbiam odkrywać pasje i uzdolnienia moich wychowanków. Na zajęciach szukamy nietuzinkowych rozwiązań, opartych często na kreatywnych technikach plastycznych i umuzykalniających. Tak aby zajęcia były ciekawe, pozwalały doświadczać i zrozumieć otaczający świat.

Moją pasją są zwierzęta, które często towarzyszą mi w pracy. Są nimi Mija i Magma - psy rasy labrador retriever. Prowadzą ze mną zajęcia kynoterapii oraz terapii ręki. Zdobyte wykształcenie, pozwala mi na prowadzenie zajęć terapeutycznych o szerokim zakresie działania.

Od lat związana jestem z terapią osób niepełnosprawnych. Cały czas pogłębiam wiedzę, aby móc profesjonalnie wspomagać wszechstronny i harmonijny rozwój dzieci oraz usprawniać ich rozwój psychomotoryczny. Pomoc innym daje mi poczucie szczęścia. Prowadzę Centrum Terapii i Rozwoju Si-Lab.

Roksana Kosecka-Miernik

Wychowawca grupy Smykusie i psycholog

Ukończyła studia magisterskie na kierunku Psychologia Kliniczna, Studium Pedagogiczne. Swoją pracę z dziećmi i młodzieżą rozpoczęła w 2013 roku.

Lubi dzieci, lubi pracę zależy jej bardzo, aby dzieci nauczyć samodzielności i otwarcia na ich mały świat. W pracy kieruje się słowami Marii Montessori “Pozwól mi zrobić to samemu”. Jej zadaniem jest kształtowanie prawidłowego rozwoju dziecka, praca sprawia jej ogromną satysfakcje, a praca z najmniejszymi i efekty tej pracy to prawdziwa radość. Cieszy się każdym sukcesem dzieci i jednocześnie, każde osiągnięcie nagradza, chwali i zachęca do dalszej wytrwałej pracy. W terapii stara się wykorzystywać wiele metod terapeutycznych dostosowanych indywidualnie do każdego dziecka. Stara się aby zajęcia były interesujące dla wszystkich dzieci.

Aleksandra Gaudyn

Nauczyciel, wychowawca w grupie Smykusi

„Nie dawaj dzieciom gwiazdki z nieba, pozwól im nauczyć się latać, wtedy zobaczą, że za tym pierwszym niebem jest następne, a im mocniej będą musiały się napracować żeby tam dolecieć, tym większa będzie ich radość po dotarciu do celu”.

Beata Pawlikowska

Ukończyłam studia na kierunku Logopedia oraz podyplomowe studia z zakresu Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Wybór mojej zawodowej drogi jest efektem poszukiwań jak umiejętnie połączyć pasję z zawodem. Pracę z dziećmi zaczęłam jeszcze podczas studiów, jako praktykantka w „Smykach” (wtedy jeszcze Punkt Przedszkolny). Podczas zajęć z dziećmi wykorzystuję tradycyjne i innowacyjne metody nauczania stymulujące wszechstronny rozwój moich podopiecznych. Jestem osobą pogodną i z poczuciem humoru. Dzieci nauczyły mnie i wciąż uczą, by cieszyć się każdą chwilą - to coś o czym my, dorośli w ciągłym pośpiechu, zapominamy, a przecież to czyni świat o wiele lepszym. Obserwowanie dzieci jak pokonują nowe trudności, jak się zmieniają i rozwijają utwierdza mnie w tym, że praca z nimi to moje powołanie, a każdy uśmiech dziecka jest dla mnie największą zawodową nagrodą.

mgr Magdalena Kopczyńska-Rakoczy

Lektor języka angielskiego

Ukończyłam trzyletnie studia w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych o specjalności: nauczanie języka angielskiego. Następnie dwuletnie studia magisterskie o specjalności metodyka nauczania języka angielskiego oraz studia na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Dodatkowo w 2010 ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Tłumaczenia ekonomiczno-prawne w biznesie. Uwielbiam pracę z dziećmi i możliwość uczenia ich codziennie czegoś nowego, swoja pasje rozwijam już od 12 lat i nadal odnajduję w sobie ogromna chęć rozwoju i zapał. Metodą przewodnią w mojej pracy jest metoda immersji językowej, czyli inaczej „zanurzenia” w języku, która bazuje przede wszystkim na osłuchaniu się z językiem. Metoda ta kładzie głownie nacisk na rozumieniu ze słuchu oraz mówieniu przedkładając je nad pisaniem i czytaniem które mogą być rozwijane w późniejszym etapie.

Najważniejszymi zaletami immersji językowej są:

  • · intuicyjne chłonięcie wiedzy z otoczenia, a co za tym idzie brak znudzenia nauką tak jak w przypadku tradycyjnych metod,
  • · nauka poprzez zabawę, wykorzystanie piosenek, opowiadań, rymowanek, książek i zabaw oraz otaczających nas przedmiotów do nauki i poznania języka,
  • · wykorzystanie codziennych sytuacji i czynności do nauki dlatego nauka jest bardziej efektywna.

Prywatnie szczęśliwa żona i mama Marcelinki.

mgr Joanna Dankowska

Pedagog, logopeda, neurologopeda

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika- logopedia w 2010 roku i od tego czasu pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym. Postanowiłam ponadto poszerzyć swoją wiedzę i w tym celu wybrałam studia podyplomowe w zakresie neurologopedii.

Swoją pracę traktuję jako odpowiedzialną misję, ponieważ prawidłowe kształtowanie się i rozwój mowy dziecka ma bezpośredni wpływ na kształtowanie i rozwój jego osobowości. Umożliwia dziecku kontakt z otoczeniem, sprzyja nawiązywaniu relacji z rówieśnikami i odzwierciedla się w samoocenie. W pierwszych latach życia, dziecko jest niezwykle podatne na wszelkiego rodzaju bodźce otoczenia, zwłaszcza tego najbliższego. Dzięki rozumieniu, poznaje świat, za sprawą mowy uczy się wyrażać siebie. Badacze twierdzą, że pierwszych pięć lat życia determinuje w znacznym stopniu to, co dzieje się z człowiekiem później. Zatem okres pobytu dziecka w przedszkolu jest etapem najważniejszym w kształtowaniu się jego mowy. Dlatego też terapia logopedyczna wad wymowy dzieci w wieku przedszkolnym, przynosi największe efekty. Łatwiej bowiem istniejące wady kontrolować i po kolei niwelować lub korygować, niż usuwać wówczas, gdy zakorzenią się na dobre.

Wanda Kałamajska

Pomoc nauczyciela

Maria Janas

Pomoc nauczyciela

Masz pytania?
Zadzwoń do nas!

795 721 070
52 307 06 89